Vi använder cookies och behandlar personuppgifter för att leverera tjänster till dig, vidareutveckla våra tjänster och personalisera innehåll. Läs mer i vår personuppgiftspolicy.
Vill du veta mer?
Hör av dig till Peter Nesz
Vi analyserar ert nätverk genom tre tidsperspektiv; AI-stödd logghistorikanalys, nulägeshantering/akut incidenthantering och proaktiv framtidshantering. Vi planerar servicefönster och genomför dem processorienterat enligt ITIL, när det har som minst påverkan på verksamheten.
Genom AI och maskininlärning effektiviseras analyser av loggdata. Det leder till snabbare och mer kostnadseffektivt resultat.
Med ett SIEM-verktyg upptäcks och åtgärdas incidenter. De prioriteras och hanteras enligt en fastställd rutin som sammanställs i rapporter vilka utgör en grund för ert framtida säkerhetsarbete.
24/7-beredskap med utryckning och tekniker på plats. Genom att ha konsulter tillgängliga erbjuder vi både åtgärd i Exalt NOC/SOC och på plats hos er.
Med automatiserad övervakning och larmhantering triggas larm utifrån fastställda händelser som t.ex. att ett tröskelvärde på någon parameter överskrids.
Vår servicedesk har både support och ärendehantering 24/7. Vi arbetar med ärenden enligt SLA samt planerade servicefönster.
Vi erbjuder felsökning och felavhjälpning alla dagar, dygnet runt. Antingen på distans eller på plats hos er.
Vill du veta mer?
Hör av dig till Peter Nesz
Vi tar hand om er IT-säkerhet så att ni kan fokusera på er kärnverksamhet.
Support, säkerhet och felsökning tillgänglig för er dygnet runt, året runt.
Kompetens och certifieringar inom marknadens tekniska lösningar.
Säkra nätverk som tjänst, eller genom driftstöd till er befintliga driftorganisation.
Vi projekterar, installerar och dokumenterar ert fastighetsnät, fiber och koppar.
Våra transmissionsspecialister kan hjälpa er med rådgivning och genomtänkta lösningsförslag.
Kontakta oss, så berättar vi mer.